Madeifátima-Madeiras Lda

Company name
Madeifátima-Madeiras Lda
Location
Valinho de Fátima-Fátima, 2495-661, Fátima, Portugal
View Map
Contact number
249 539 740
E-mail address
Listed in categories
FarmingWood Products
Fátima
Madeiras
Mercado
Show more
Paletes
Pinhal
Pinheiro
Location map
Company description
A MADEIFATIMA, constituída em 1985 e com sede em Valinho de Fátima, é uma empresa de serração e transformação de madeiras, que trabalha maioritariamente com o pinho nacional proveniente da zona centro do País. Com a evolução da empresa, a MADEIFATIMA consolidou a sua posição no mercado nacional, nomeadamente no sector da Construção Civil, da Carpintaria, da produção de madeira para paletes. Mantendo o seu compromisso de qualidade, a MADEIFATIMA aposta na maquinaria e em novas tecnologias, possui uma estufa de secagem de madeira com 50m3, procede ao tratamento de madeira em autoclave e está certificada para efectuar tratamento térmico de madeiras (HT).

Reviews

0 Reviews
0.0
 
Write a Review
This company has no reviews. Be the first to share your experiences!

Questions & Answers

Have questions? Get answers from Madeifátima-Madeiras Lda or Portugal YP users. Visitors haven’t asked any questions yet.

Is this your business?

Update your business details by adding phone, website, description, working hours, location on map, categories, photos and respond to reviews.
Registered with us in February 2013

Similiar Page for Your Business?
Make sure everyone can find your business online. Create your dedicated company page on Portugal YP - it's simply and easy!

List Your Business
BACK TO TOP