Fernando Rodrigues - Torneiro Mecânico e Trabalhos em Ferro - Amadora

0.00 Reviews
Write a Review
  • Verified
    Listing
  • Recentrly
    Updated
Company name
Fernando Rodrigues - Torneiro Mecânico e Trabalhos em Ferro
Location
Rua João Deus 5-pav 1, Venda Nova, 2700-486, Amadora, Portugal
View Map
Contact number
+351 214 991 991
E-mail address
Listed in categories
Company description
Fernando Rodrigues - Torneiro Mecânico e Trabalhos em Ferro é uma empresa localizada em Portugal, dedicada à produção de peças mecânicas e trabalhos em ferro, com total compromisso de qualidade. Com mais de 30 anos de experiência, a empresa possui uma equipa de profissionais altamente qualificados e uma infraestrutura moderna, que lhe permite realizar trabalhos com máxima precisão e fiabilidade. Desde a concepção ao fabrico e montagem, a Fernando Rodrigues oferece serviços de alta qualidade, que satisfazem os requisitos e as necessidades dos seus clientes. Com os seus serviços, a empresa tem contribuído para a satisfação dos seus clientes, tornando-se assim uma referência no mercado português.

Reviews

0 Reviews
0.0
 
Write a Review
This company has no reviews. Be the first to share your experiences!

Questions & Answers

Have questions? Get answers from Fernando Rodrigues - Torneiro Mecânico e Trabalhos em Ferro or Portugal YP users. Visitors haven’t asked any questions yet.

Verified Business

The accuracy of the company profile for Fernando Rodrigues - Torneiro Mecânico e Trabalhos em Ferro is validated by the company owner, representative, or directory administrator.
Last update on
Registered with us in
Search Results Related to Fernando Rodrigues - Torneiro Mecânico e Trabalhos em Ferro

Similiar Page for Your Business?
Make sure everyone can find your business online. Create your dedicated company page on Portugal YP - it's simply and easy!

List Your Business
BACK TO TOP